Saturday 26 February 2011

Rasa bersalah!


Kalau kita rasa kita buat salah@tengah buat salah, dan kita tak pandai cover emosi atau mimik muka kita, mesti ada orang perasan kan? Rilax sudah lah..hehehe. Tadi aku dan kakak ke 7E, saja nak membeli cekedis nak mengunyah. Aku dah nampak sorang uncle nih, dia duk lepak dekat bahagian magazines. Aku ke situ dulu dengan tujuan nak membeli majalah Apo?. Mula-mula aku bajet dia tengah tunggu anak@wife yang tengah membeli barang. So, takda masalah pun. Dalam aku duk mencari majalah tu, rasa macam pelik pulak. Sebabnya, uncle ni sambil membaca pandang kiri-kanan. Haiish, ape pulak orang tua ni baca? Aku ngintai sikit, ohh baca majalah omputih, yang ade gambar perempuan nyeksi2. Heheh.. Aku pun blah la pergi cari barang lain. Tiba masa kami nak membayar, uncle tu ada lagi tercegat dekat situ. Lah, tak habis lagi rupanya. Muka dia dah risau kalau staf 7E tu tegur membaca tanpa nak beli. Hahah.. Satu rak majalah tu dia nak membacanya. Dunia-dunia.

Ha,tengok uncle yang ni bagus, yakin je bace

p/s: pic dari google
See ya! Love

No comments:

Post a Comment