Thursday 29 September 2011

Risau tu bila boleh hilang?

Aku tak tau la kalau orang lain. Bagi aku, semua benda yang aku rasa penting akan buat aku risau. Dulu risau lepas SPM nak belajar mana? Dah abis belajar nak keje mana? Mampu ke aku berjuang dengan dunia luar? Dah keje, rasa macam tak puas hati lagi nak sambung belajar.. dah risau cukup ke tak duit nak sambung belajar? haih..tu pasal diri aku..abestu bila nak kawen? heheh
Pasal keluarga, risau ape kabo mak ayah dkt kampung, adik-beradik n bla...bla..bla.. Sebenarnya risau tu "sakit" kalau tidak pandai atasi..
Tapi mmg aku suka risau! penat..penat...
Tidur.. mungkin dapat hilang kerisauan kot? :))

3 comments:

  1. risau itu mmg patut ada tp jgn smpai leh sakit jiwa, sakit hati.. ooiit.. follow aku balik..

    ReplyDelete
  2. Yat: heheh.. :))
    Ayuni: oke aku dah follow! ;))

    ReplyDelete