Tuesday 4 October 2011

Backpackers!!

backpacker (plural backpackers)
  1. A traveler whose luggage consists of a backpack; especially, such a traveler who uses hostels, public transport, and other inexpensive services.
  2. (chiefly New Zealand) An inexpensive place to stay, often with small dorm rooms of 4-8 beds shared by unrelated parties; hostel.
Tuu yang aku jumpa dekat wikipedia.
Gila best kalau dapat pusing2 Malaysia.. Kalau nak pusing sorang-sorang kena kuatkan mental dan fizikal la kot. Banyak pulak kena fikir. Tapi kalau g dengan kawan/family ok jugakk.. janji sekepala ye tak?
Hmm lokasi yang aku berminat nak jelajah Penang,Perlis,Kedah ngan Johor.. yang lain-lain minat le jugak.. ha lagi satu Terengganu! sebab ade laut yang cantik2...
Kalau nak berback packers kena la ade bajet ye tak? hmm.. memandangkan Bajet 2012 nak umum ni, aku harap gaji naik la.. bole lah aku menjelajah Malaysia dengan aman dan bahagia.

Sekian... nanti aku boring aku apdet ye

No comments:

Post a Comment